BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du serviceminded og vil gøre en forskel for kommunens borgere? Er du interesseret i et godt fagligt miljø med gode kolleger, der løfter i flok?
Hjælpemiddeldepotet søger ny kollega fra 1.februar 2024. Vi møder vores borgere med god service og gør gerne en ekstra indsats.
Opgaver som servicemedarbejder på Hjælpemiddeldepotet
Stå for den daglige planlægning af arbejdsopgaver 1- 2 dage om ugen:
- Du trækker dagens bestillinger på pc, og overfører opgaverne til kollegernes håndholdte scanner.
- Du har telefonvagt på depotet, hvor vores samarbejdspartnere ringer ind med akutte bestillinger.
- Du ringer til dine kolleger, når der i løbet af dagen sker ændringer.
- Bestilling og modtagelse af varer.
- Stå for vores udlånsskranke, hvor borgere dagligt fra 10-11, kan låne simple hjælpemidler.
Du vil indgå i en gruppe af 3 medarbejdere, der på skift varetager den daglige planlægning.
Udover din funktion med daglig planlægning, vil du resten af ugen have følgende opgaver:
- Levering og afhentning af hjælpemidler i borgeres hjem og på plejecentre. f.eks. plejesenge, kørestole, badebænke.
- Afvaskning (vi har automatisk vaskekabine) og servicering af hjælpemidler.
Du vil blive grundigt og målrettet oplært af dine dygtige kolleger, og vi tager stort hensyn til dine kompetencer, som vi vil kunne sammensætte stillingen ud fra. Vi har fx også mere håndværksmæssige opgaver, vi har mulighed for at oplære dig inden for: Det kan være montering af elektroniske låsesystemer, udligning af dørtrin og montering af ramper. Derudover opgaver inden for reparation af hjælpemidler, hvor vi har eget værksted på depotet.
Du får et tæt samarbejde med dine kolleger på depotet og hjælpemiddelterapeuterne i et velfungerende team med hjælpsomme og glade kolleger.
Send en ansøgning hvor du fortæller om dig selv og din erfaring, og skriv hvorfor du gerne til være en del af vores team, og hvordan du kan bidrage.
Hjælpemiddeldepotet er placeret på Vangen 1, i Nykøbing Sj.
Vi tilbyder
- En arbejdsplads med meget alsidige arbejdsopgaver i en omskiftelig hverdag.
- Gode kolleger, humor og nærvær. Vi mødes hver dag til frokost.
- Et spændende og udfordrende job i en afdeling med fokus på faglighed, kvalitet, effektivitet og udvikling.
- Arbejdstøj.
- Arbejdstid mandage til torsdage fra 7:30 til 15:00 og fredage fra 8:00 til 15:00.
Dine kompetencer
- Du er vant til IT og er god til at skabe dig overblik til gavn for dine kolleger.
- Du har kørekort til bil, kategori B og evt. truckcertifikat.
- Du kan arbejde selvstændigt, da du ofte kommer til at køre alene og står alene med den daglige planlægning – selvfølgelig med god sparring fra dine kolleger.
- Du har fx en håndværksmæssig baggrund, eller du har hænderne godt skruet på, og er villig til at lære.
- Du bidrager positivt til fællesskabet og hjælper, når der er behov.
- Du er serviceminded og forstår at møde borgeren i øjenhøjde.
- Du ønsker at være en del af vores gode team.
Stillingen er på 37 timer eller efter nærmere aftale og til besættelse 1. februar 2024, eller snarest muligt derefter.
Løn og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst. Ansættelsen kræver en tilfredsstillende straffeattest samt gyldigt kørekort.
Vi forventer at afholde samtaler torsdag d. 25 Januar 2024
Søg stillingen ved at klikke på linket.
Ansøgningsfrist onsdag d.17. januar 2024 kl. 12.00 Du vil høre fra os d. 22. januar 2024 hvis du bliver indkaldt til samtale.
Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Teamleder Rikke Riisholt på tlf. 59665771.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Odsherred Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Odsherred Kommune, Nyvej, 4573 Højby
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 17-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5956754