BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Administrativ medarbejder til Familieafdelingen 30 timer om ugen (6 måneders vikariat)
Er du en administrativ blæksprutte med erfaring i telefonbetjening?
Trives du med en alsidig og omskiftelig hverdag?
Er du udpræget teamplayer?
Sætter du en ære i at møde sårbare borgere servicemindet med empati?
Så er du formentlig vores kommende kollega i mindre, erfarent administrativt team med godt humør, høj arbejdsmoral og spændende opgaver. Vores dygtige kollega er på orlov i foreløbig 6 måneder og derfor bliver der plads til dig. Der kan blive mulighed for forlængelse af vikariatet.
Opgaver:
Telefonbetjening
- Behandling af indkomne underretninger
- Postbehandling, primært digital post
- Udarbejdelse af dagsordener og referat
- Modtagelse og behandling af underretninger
- Indberetning til Ankestyrelse, Danmarks Statistik m.fl.
- Indberetning af fravær og engangsydelser
- Betaling af regninger og udlæg
- Administrativ betjening af Børn- og ungeudvalget.
Du skal forvente at arbejde i forskellige IT-systemer henholdsvis Outlook, SBSYS, DUBU, KMD rollebaseret indgang mfl.
Hvem er vi:
Først og fremmest er vi en afdeling, hvor vi er glade for hinanden, vores kolleger i andre afdelinger, vores job med en stærk tro på fremtiden. Drevet af at gøre en forskel for de udsatte børn og unge.
I Familieafdelingen har vi de seneste år arbejdet sammen social- og boligstyrelsens Task Force for at forbedre kvaliteten i sagsbehandlingen ud fra et vanskeligt udgangspunkt.
Familieafdelingen er en del af Center for Børn, Unge og Familier - I afdelingen er vi i alt 80 medarbejdere bestående af socialrådgivere, socialformidlere, familiebehandlere, kontaktpersoner, familieplejekonsulenter, døgninstitutionspædagoger og 5 administrative medarbejdere. Du refererer til afdelingsleder i Familieafdelingen.
Personprofil:
Vi forventer at du:
- Er serviceminded og udadvendt
- Har uddannelse og erfaring i forhold til administration.
- Er indstillet på at arbejde med mange forskellige opgavetyper ofte samtidigt
- Kan tænke i utraditionelle og kreative løsninger
- Har personlig integritet og et positivt livssyn – humor er en væsentlig del af vores hverdag
- Er glad for at arbejde med IT
Vi tilbyder:
- Kompetente og ansvarsfulde kollegaer
- Gode muligheder for udvikling
- Løn iht. gældende overenskomst og med mulighed for forhandling af personligt tillæg
Vores arbejdsplads er et hyggeligt center i overskuelige rammer, hvor vi kender hinanden på tværs af afdelinger. Arbejdspladsen ligger i Nykøbing Sjælland en times kørsel fra København. Det er også muligt at komme hertil fra Nordsjælland med en færgeforbindelse fra Hundested. Vi tilbyder mulighed for fleksible arbejdstider og hjemmearbejde.
Det praktiske:
- Stillingen er til besættelse snarest.
- Løn- og ansættelse forhandles individuelt ud fra dit fagorganisatoriske tilhørsforhold
- Der vil blive indhentet børne- og straffeattest ved ansættelse
- Ansøgningsfrist: onsdag den 11. oktober 2023.
- Ansøgere indkaldes løbende
- Spørgsmål til stillingen kan rettes til afdelingsleder Steen Bager på telefon 24 64 33 19 Mail: steba@odsherred.dk eller administrationen 59 66 65 20 mail: boernogfamilie@odsherred.dk
På www.odsherred.dk kan du finde yderligere information om Odsherred Kommune.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Odsherred Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Odsherred Kommune, Nyvej, 4573 Højby
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 11-10-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5915721