Administrativ medarbejder til Familieafdelingen 37 timer om ugen (Opnormering)

Profilbillede
dato

Vil du være med til at udvikle et stærkt administrativt team endnu mere?

Trives du i en travl hverdag, hvor vi løfter i flok?

Har du lyst og kendskab til den brede vifte af administrative opgaver i en Familieafdeling i en kommune?

Så er du formentlig vores kommende kollega i erfarent administrativt team med godt humør, høj arbejdsmoral og spændende opgaver.

Opgaver:

Vores opgaver spænder vidt i en afdeling som rummer en mængde af opgaver, hvor vi er sat i verden for at understøtte de medarbejdere, som har den tætte kontakt med borgerne, bidrage ind i økonomistyringen og den politiske betjening. Vi vil sammen med dig finde ud af hvordan vi fordeler den samlede opgaveportefølge. Nedenstående er blot et udsnit af de mange opgaver vi har.

  • Telefonbetjening
  • Behandling af indkomne underretninger.
  • Postbehandling, primært digital post
  • Udarbejdelse af dagsordener og referat
  • Indberetning til Ankestyrelsen, Danmarks Statistik m.fl.
  • Indberetning af fravær og engangsydelser
  • Betaling af regninger og udlæg
  • Administrativ betjening af Børn- og ungeudvalget.
  • Betjening af vores sociale tilbud.
  • Vagtplaner
  • Understøtte ansættelser m.v.

Du skal påregne at arbejde i forskellige IT-systemer blandt andet Outlook, KMD Rollebaseret Indgang, SD Løn, SBSYS og DUBU.

Hvem er vi:

I det administrative team er vi seks medarbejdere og vi har netop samlet alle afdelingens administrative funktioner i et team. Vi skal fokusere mere på økonomistyringen og for at det kan ske, har vi brug for en ny kollega. I forbindelse med den proces vi skal igennem, har vi indgået aftale med en ekstern konsulent, som skal understøtte udviklingsprocessen i det administrative team.

Først og fremmest er vi en afdeling, hvor vi er glade for hinanden, vores kolleger i andre afdelinger, vores job med en stærk tro på fremtiden. Drevet af at gøre en forskel for de udsatte børn og unge.
I Familieafdelingen har vi de seneste år arbejdet sammen med Social- og Boligstyrelsens, Task Force for at forbedre kvaliteten i sagsbehandlingen ud fra et vanskeligt udgangspunkt.

Familieafdelingen er en del af Center for Børn, Unge og Familier. I afdelingen er vi i alt ca. 70 medarbejdere bestående af administrative medarbejdere, socialrådgivere, socialformidlere, familiebehandlere, kontaktpersoner, familieplejekonsulenter og døgninstitutionspædagoger. Du refererer til afdelingsleder i Familieafdelingen.

Personprofil:

Vi forventer at du:

  • Er serviceminded og udadvendt
  • Har uddannelse og erfaring i forhold til administration.
  • Er indstillet på at arbejde med mange forskellige opgavetyper ofte samtidigt
  • Kan tænke i utraditionelle og kreative løsninger
  • Har personlig integritet og et positivt livssyn – humor er en væsentlig del af vores hverdag
  • Er glad for at arbejde med IT

Vi tilbyder:

  • Kompetente og ansvarsfulde kollegaer
  • Gode muligheder for udvikling
  • Løn iht. gældende overenskomst og med mulighed for forhandling af personligt tillæg

Vores arbejdsplads er et hyggeligt center i overskuelige rammer, hvor vi kender hinanden på tværs af afdelinger. Arbejdspladsen ligger i Nykøbing Sjælland en times kørsel fra København. Det er også muligt at komme hertil fra Nordsjælland med en færgeforbindelse fra Hundested. Vi tilbyder mulighed for fleksible arbejdstider og hjemmearbejde.
På nuværende tidspunkt sidder det administrative team fordelt på 2 tre mands kontorer.
I Odsherred Kommune har vi røgfri arbejdstid.

Det praktiske:

  • Stillingen er til besættelse snarest.
  • Hvis du ønsker færre timer end fuld tid, bedes du anføre dette i din ansøgning.
  • Løn- og ansættelse forhandles individuelt ud fra dit fagorganisatoriske tilhørsforhold.
  • Ansøgningsfrist: tirsdag den 23. april 2024.
  • Ansøgere indkaldes løbende.
  • Spørgsmål til stillingen kan rettes til afdelingsleder Steen Bager på telefon 24 64 33 19
    mail: steba@odsherred.dk eller din kommende kollega, Heidie Larsen 59 66 65 27.

www.odsherred.dk kan du finde yderligere information om Odsherred Kommune.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Odsherred Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Odsherred Kommune, Nyvej, 4573 Højby

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 23-05-2024;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6028155

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet