Butiksmedarbejder til Nygårdens gårdbutik

Profilbillede
dato

Drømmer du om at arbejde i socialansvarlig livstilsbutik, hvor vi værner om den hyggelige atmosfære? Og vil du være med til at levere den bedste service til vores besøgende?

Så bliv en del af Nygårdens Gårdbutik, som er en socialansvarlig butik ejet af koncernen Gran Recovery and Health. Vi tilbyder en stilling på 30 timer, og vi står klar til at byde dig velkommen til vores lille butiksteam.

 

”Vi søger dig, der har lysten til at arbejde i en livstilsbutik lidt ud over det sædvanlige, dig der ønsker at give vores kunder en god oplevelse og som har lyst til at være en del af et lille team – hvor vi værdsætter hinanden” siger Nini, din nye kollega

 

En del af noget større - Vi hjælper mennesker ind i en meningsfuld hverdag
Nygårdens Gårdbutik er en livstilsbutik lidt ud over det sædvanlige. Foruden den daglige drift af butikken, er vi en del af en koncern, med fokus på at skabe en bedre hverdag for mennesker med psykiske og sociale udfordringer. 


Læs mere om vores arbejdsplads, og mød dine kollegaer her.

Vi gør os umage, sammen
Du bliver en del af et lille team hvor vi gør os umage for, at have det sjovt, at der er højt til loftet og så rummer vi hinanden. Teamet består foruden dig, af en butiksansvarlig og en voksenelev, dertil får vi hver weekend hjælp af et fantastisk hold af fritidsjobbere og af vores beboere i hverdagen.


Oplevelsen er i centrum
Sammen står vi for at butikken altid fremstår indbydende og for at vores kunder altid får den bedste service. Vi hjælpes ad med alle opgaver og det er vigtig for os at have det sjovt imens.

Hverdagen består blandt andet af følgende opgaver:

  • Kundebetjening
  • Bestille varer, oprette varerne i vores systemer og prismærke varerne. 
  • Ordne blomster
  • Rette til i butikken, så varerne præsenteres flot
  • Klargøre butikken 
  • Ordne fødevarehylder
  • Rive i gården


Som socialansvarlig virksomhed har vi også 3-4 beboere fra koncernens bosteder i beskæftigelse, de indgår i et samarbejde om driften af butikken. Du skal derfor have lyst til at støtte og samarbejde med mennesker der er psykisk og socialt udfordret.

 

Din baggrund er ikke det vigtigste 
Vi ligger i hjertet af et sommerhusområde, og vores højsæson ligger i uge 26-32 – Derfor er det vigtigt at du ikke har planlagt sommerferie i den periode.

Du behøver ikke have butikserfaring, det vigtigste er at du har lysten og interesse for boligindretning og blomster. Derudover forstiller vi os at du:

  • har et højt serviceniveau og en god ordenssans
  • er fleksibel, det går selvfølgelig begge veje
  • er mødestabil 


Stillingen er en fastansættelse på 30 timer om ugen. Butikken har åbent tirsdag-søndag kl. 10-16. Du skal i starten forvente weekendvagter hver 2. weekend, men når du er lært op og klar til at være alene med ansvaret i weekenden, er det planen at vi deler weekenderne mellem os, så vi hver især arbejder hver 3. weekend.

 

Du er vores nye kollega, er du ik´?
Så send dit CV og din ansøgning via linket nedenfor – gerne snarest muligt, da vi allerede står og mangler dig i teamet. 

Vi holder samtaler løbende og ansætter, når vi har fundet den rette kandidat.

Har du spørgsmål til stillingen? Tag endelig fat i butiksansvarlig, Nini Maria på telefon 50600461 eller på mail nima@grh.dk.

Vi anvender elektronisk rekruttering, og modtager derfor ikke ansøgninger via mail eller fysisk post. Du finder ansøgningslinket i bunden af opslaget.


Vi ser frem til at høre fra dig!

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Odsherred Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: deltid (30-30 timer ugentligt)

-Arbejdsgiver:

De Socialansvarlige Virksomheder ApS, Højbyvej 18, 4500 Nykøbing Sj

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 19-05-2024;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6030907

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet